You are using an outdated browser. For a faster, safer browsing experience, upgrade for free today.
Lai paaugstinātu klienta apmierinātības līmeni par saņemto pakalpojumu, ir svarīgi izzināt klientu apmierinātību, tāpēc šī informācija un Jūsu ieteikumi palīdzēs mums uzklausīt Jūsu viedokļus, vēlmes, priekšlikumus, uzslavas, lai izvairītos no neveiksmēm un uzlabotu klientu apkalpošanas kvalitāti.

Jūsu ierosinājumi būs papildus garantija veiksmīgai sadarbībai!


Ambulatorās daļas (poliklīnikas) sniegto pakalpojumu kvalitātes aptauja
Informācija par slimnīcā sniegtajiem pakalpojumiem ir viegli pieejama un saprotama


daļēji

Kādu veselības aprūpes pakalpojumu Jūs saņēmāt?
Valsts apmaksātu veselības aprūpes pakalpojumu, veicot tikai pacienta iemaksu
Maksas veselības aprūpes pakalpojumu, saskaņā ar slimnīcas maksas pakalpojumu cenrādi

Kāpēc Jūs izvēlējāties saņemt ambulatoro pakalpojumu tieši mūsu slimnīcā?
Šeit strādā konkrēts ārsts vai speciālists, pie kura velējos saņemt pakalpojumu
Rekomendēja ārsts
Ieteica paziņas, draugi vai radinieki
Laba reputācija
Atrašanās vieta
Citas:

Pierakstīšanas pie speciālista uz konsultāciju/izmeklējumu bija veiksmīga un nesagādāja neērtības
Pilnībā apmierināja
Apmierināja
Daļēji apmierināja
Neapmierināja
Pilnībā neapmierināja

Reģistrācija slimnīcas reģistratūrā uz plānveida ārstēšanu/izmeklējumu noritēja veiksmīgi un ērti
Pilnībā apmierināja
Apmierināja
Daļēji apmierināja
Neapmierināja
Pilnībā neapmierināja

Vai Jūs apmierināja Reģistratūras darbinieka sniegtā informācija un attieksme?
Pilnībā apmierināja
Apmierināja
Daļēji apmierināja
Neapmierināja
Pilnībā neapmierināja

Jūsu ierosinājums, atsauksme vai komentārs: